سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب رشته دبیرستان و پایه نهم

زمان هدایت تحصیلی پایه نهم سال 99 از کی شرو میشه؟

زمان پاسخ به آزمون های مشاوره ای سایت همگام هدایت تحصیلی نهم یا همان آزمون خودارزیابی رغبت و توانایی از بهمن ماه آغاز و تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه 99 مهلت پاسخ به آزمون های مشاوره ای در سایت همگام می باشد تمدید شد.

"انتخاب رشته پایه نهم یکی از مهمترین تصمیماتی است که یک دانش آموز در دوره تحصیلی خود باید با اطلاعات کامل بگیرد"

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است چون دانش آموزان پایه نهم پر از انرژی، خلاقیت و استعدادهای نهفته هستند، که باید هر کدام از این استعدادها را کشف و باهمیت دانست و دانش آموز را در پی آن علایق و استعداد تشویق کرد، و راه درست و انتخاب صحیح را نشونش داد.

مشاوران انتخاب رشته نهم درخت دانش با سابقه ای چند ساله در انتخاب رشته دبیرستان و پایه نهم، تشخیص انتخاب رشته درست برای هر داوطلب بر اساس معدل و استعداد دانش آموز و علاقه، ورود به بازار کار سریع و نیازهای کنکونی جامعه و ... می توانند با انتخاب رشته ای منطقی و صحیح آینده شغلی و رضایت از رشته انتخابی را برای هر داوطلبی رقم بزنند، کافیست با مشاوران ما در تماس باشید.

"با انتخاب رشته درست و منطقی آینده شغلی و تحصیلی خود را رقم بزنیم"

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته فنی و حرفه ای پایه نهم

مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های ریاضی و علوم تجربی و حرفه و فن در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 30 نباشد.

داشتن نمره حداقل 10 ریاضی در اول متوسطه ، بدون تبصره

معدل کمتر از 12 نباشد.

هر فردی بنا به استعدادهای خود بستگی به علایق و تلاش و پشتکار می تواند در رشته انتخابی مورد علاقه، فردی موفق شود، و این واقعیت رو داریم که همه در رشته پزشکی و مهندسی موفق نبودند و بر اساس تازه ترین آمار 40 درصدشون بیکار و یا شغل غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود دارند.

اهمیت نقش مشاور در انتخاب رشته بهترین رشته های فنی حرفه ای 98 بر اساس شرایط و توانایی های داوطلب و رشته مورد علاقه و نیازهای کنونی جامعه می تواند در نقش گرفتن آینده هر داوطلب نقش بسزایی داشته باشد، برای مشاوره انتخاب رشته های فنی حرفه ای و معرفی رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای و بازارکار هر کدام از رشته ها می توانید از طریق شماره 9099072943 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

توجه: در صورت مشغول بودن خطوط و برقرار نشدن تماس ها به دلیل ترافیک تماس بالا لطفا مجددا تماس حاصل نمایید.

بهترین رشته های فنی حرفه ای

انتخاب رشته انسانی در پایه نهم

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته کار و دانش پایه نهم

اگر بخواهیم به پاسخ این سوال برسیم که با چه نمره هایی در سایت همگام نهم انتخاب رشته کنیم ؟ می توان در رابطه با رشته کارو دانش گفت که مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های ریاضی ، کارو فن آوری در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 36 نباشد.

نمره درس ریاضی در سه سال اول متوسطه با ضریب 2 محاسبه می شود.

نمره درس کار و فناوری در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 3 محاسبه می شود.

معدل کمتر از 12 نباشد.

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته علوم و معارف اسلامی پایه نهم

در نهایت پاسخ به این سوال که با چه نمره هایی در انتخاب رشته نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم ؟ می توان در رابطه با رشته علوم و معارف اسلامی گفت که مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های مطالعات اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، عربی در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 42 نباشد.

نمره درس زبان و ادبیات فارسی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 4 محاسبه می شود.

نمره درس مطالعات اجتماعی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 3 محاسبه می شود.

هدایت تحصیلی درخت دانش

برای معرفی و دریافت لیست کامل رشته های فنی حرفه ای می توانید با مشاورین مجرب انتخاب رشته پایه نهم درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: https://t.me/derakhtedanesh1